søndag, februar 12, 2012

Morsdag!






















Det er morsdag og jeg nyter å ha familien rundt meg på en rolig innedag. Men det er rart likevel, for hele familien er ikke her. Eldstemann har flyttet hjemmefra for å gå skole og det var vemodig å få telefonen i morres med morsdagshilsen.. Rart når man er vant med å ha huset fullt, og så er det en som 'mangler'. Måtte skrive dette i gåseøyne, for min er jo bare noen mil fra meg, ikke borte for godt. Vil ikke gå mer inn på dette, men tankene går tilbake til 22. juli.



Her i Barteby'n snør det i dag, og jeg lengter ut til skiturer og pølsegrilling. Ikke er jeg spesielt glad i pølser, men det er noe eget med disse turene i skog og mark. Får satse på at ryggen bedrer seg til påska! For det er himla kjedelig å ligge her rett ut på rygg! Men til helga fikk jeg i alle fall ryddet og tørket støv, og det har jeg ikke greid på over en måned... Deilig da tross alt når jeg måtte ned igjen, å slippe å se på alt støvet og rotet!

Vofs er i farta igjen hun også! Nå er kragen av, stingene tatt og nå er det opptrening som står på planen. Hun er en liten luring, og hinker fortsatt rundt på 3 bein selv om det vonde beinet ikke er vondt lengre. Tror nok hun spiller litt på medynk, og får det også, hehe. Ekstra godbiter vanker for den minste ting ;)

Men, nå skal jeg finne frem wordfeud igjen, dette spillet har hjulpet meg gjennom de siste 2 ukene! Så nå skal jeg se om jeg ikke kan få tatt innersvingen på gutongen igjen.

Ha en videre fin søndag og morsdag alle sammen!

3 kommentarer:

Pauline sa...

Ser nå både rent og ryddig ut på bildet her, kos deg videre på morsdagen!!

Klem! :-)

Cathrine sa...

Kjempefin blogg :-)

Klem Cat

hanne sa...

Gratulerer med morsdagen som var! Her i huset var det lite feiring - men jeg fikk en meter langt kort av Helenemor, med fine ord!
Ønsker deg god bedring - det må vel gå seg til snart så du får deg noen turer i skog og mark ;-)
Klem